lördag 3 mars 2012

SATURDAY

God morgon, eller förmiddag, lördag! Att inte vakna upp bakis alltså.. ber om ursäkt om jag låter som en åldring, men FAN vad skönt det är. Noll sug efter att festa, och så skönt det är. Men jag längtar lite till första gången man kan sitta ute och förfesta. Känna sig lite snygg utan tjocka vinterkläder som stör.

Har suttit och dreglat (euw, låter äckligt..) över smink på lite olika sidor samtidigt som jag messat med Erika. Vi två borde verkligen varit födda i USA, där man kan handla alla pryttel-saker liiiite billigare.

Nu ska projekt STORSTÄDNING ske här hemma. När solen lyser in riktigt ser man ju dammet virvla omkring. Så städa, sen en prommis & ikväll ska vi till P&K på lite födelsedagsfirande, det är dagens planer.
Imorgon ska jag TRÄNA. För första gången på ett tag är det dags. Sedan måste jag nog tyvärr tvinga mig igenom lite plugg.

Puss & hej, hoppas ni får en fin fin dag i the sunshine!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar