tisdag 20 mars 2012

LUCKY

Har varit lite dålig uppis är. Har haft fullt upp so to speak. Sist jag skrev berättade jag ju att jag inte fått något jobb men att det säkert skulle lösa sig - och tänka sig! Igår fick jag ett jobb. Precis som jag ville ha det med. Lite nattjobb & endast 1:a perioden *omständig tjej*.
Ska dit nästa torsdag för att skriva kontrakt & för att bestämma datum då jag ska gå introduktion. Så hoppas dom inte ringer & ändrar något nu.
Annars så jag har jobbat en del sista veckan, och i lördags så var vi ett litet gäng tjejer som var hemma hos Mathilda & blev fulla. Var tre veckor sedan jag ens rörde en droppe alkohol, så då kan ni ju gissa om jag var lättpåverkad..Hehee. Men det var kul!
INTE kul dagen efter dock - baksmällan from hell.

Nu borde jag plugga, tenta nästa vecka... men jag ska titta på Skilda Världar & dricka kaffe istället. Hehe...
Har ju faktiskt varit duktig och varit i skolan redan, ska även tillbaka dit för en föreläsning 16-18 *crazyy*.
I veckan SKA jag & Erika gå den där jävla promenaden runt den där jävla ÅN! Hör du det Erika?!;)
Och på fredag åker jag & Gustav till Sthlm. Hoppas jag fått min lön då (känner på mig att det är något lurt..) för då ska jag SHOPPPAAAA!

Har även fått mina glasögon!! Och som den poser jag är kommer jag bjussa på en bild:

Rätt så sur, yees..

Fick blommor av Gusten. Fina!
Och min lunch idag. Älskar mozzarella <3

1 kommentar: