tisdag 13 mars 2012

RELATE TO ME

HEJ HEJ bloggi.

Sitter här i sängen & ska skriva rent in lektionsplanering...till vecka 17. Ibland är tillochmed lärare ute i god tid.
Idag har varit en rätt effektiv dag, jag har varit i skolan, tränat,pluggat (nåväl, lite iallafall..), bakat bröd, lagat mat, diskat...OJ, vad hände nu? Har varit en riktig hemmafru idag. Och Gustav kom hem med tulpaner idag. Som ett äkta amerikanskt par...Men där dör illusionen. Nu t.ex sitter vi vid varsin dator, både med hörlurar på och lyssnar på VÅR EGNA MUSIK. Skön-t.
Imorgon ska vi dock vara lite mer romantiska. I lördags var nämligen våran 2 års(!) dag (Obs, datumet är bestämt av mig i efterhand..hehe), men ingen av oss uppmärksammade det visst då vi både gjorde olika saker i lördags. Oops, typiskt oss ändå att missa en sån dag?
Iallafall, imorgon ska vi äta middag ute & sen gå på bio.

Är förresten inte på dåligt humör över att jag inte fick jobbet längre. Det löser sig nog, det gör ju faktiskt nästan allt ALLTID? och med den slutsatsen i huvudet kan jag nog vara lugn. Umgås ju rätt mycket med Johanna & Angelica nu och dom är två hetshönor, jag måste vara den lugna av oss som STRESSAR AV lite :):)
Något som stör mig lite är dock min mobil - den är hur seg som helst och fuckar upp sig hela tiden. Och ingen uppis finns det att göra heller. Jaja, det LÖSER SIG väl det med.

Nu ska jag skriva på den där lektionsplaneringen. Godnatt på er!

Gabbie, detta kan du göra när du är stressed out :) hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar