måndag 26 mars 2012

STRANGER




















Hur fina är inte dessa mustasch-naglar? Hatar mina naglar för dom är så små & fula. Och ändå har jag faktiskt slutat bita!!

Idag har jag varit effektiv:
Jag har pluggat i skolan.
Pluggat på Angelicas balkong.
Varit ute och gått/sprungit.
Ätit nyttigt.
Pluggat lite till här hemma.
GOOD GIRL!

Imorgon ska jag:
Gå ut på en prommis innan frukosten, hör & häpna. Men bara en liten en..
Plugga
Plugga och diskutera plugget på Angies balkong
Träffa Erika på en prommis-date *vår nya thing*


Fick en glad överraskning idag när jag öppnad mitt lönebesked. Jobbade bara 3 dagar i feb. men det gav utdelning. Sen var jag & Gustav och handlade för maaassa pengar. Men  lönepengarna åker direkt in på sparkontot! Lönepengar får man faktiskt göra VAD MAN VILL för, enligt vår kurslitteratur......*skadad*. Och jag planerar en resa. Inom en snar framtid.

Over n' Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar