söndag 25 mars 2012

SÖNDAG

Ligger i soffan, är hemkommen från Sthlm för ett tag sedan där jag och Gustav har varit & hälsat på i helgen. Var SMOCKfullt med folk på stationen. Massa tåg försenade med flera timmar. Men inte vårat. Lucky....

Vi hade en lugn och skööön helg, som den pensionär jag är nu för tiden njöter jag till fullo. Gick på stan på lördagen, köpte världens finaste klänning från topshop (4 real!), och lite annat krimskrams. Mötte upp Elias och åt indisk till lunch *gotttt*. Grillade & åt våfflor.

Imorgon och fram till torsdag ska jag fokusera på en sak: tentan! Den går av stapeln kl 08.00 på torsdag och jag känner att jag inte har så stor koll på allt som jag borde... så det är plugg ALL-IN!
Ska väl hinna med att gå lite promenader också i det fina vädret som tydligen ska komma. Inte mig emot :)

Förra veckan sökte jag till min sista kurs på Uni.. vilket känns helt SJUKT. Är jag färdig lärare i februari alltså? Längtar samtidigt som det känns helt sjukt. Då är jag ju typ vuxen? Och om läget är som nu kommer jag följa med Gustav och flytta till Sthlm. Kommer vara så rädd där.. är misstänksam mot ALLA på tunnelbanan och känner mig minst i världen, typ. Men det är väl bara för jag är en småstadsbo :´):´)

Nu ska jag måla naglarna med mitt NYA, BLÅA nagellack. Har även köpt ett sånt top-coat nagellack som gör att lacket torkar fortare. Mucho smarto.

Puss & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar